Pagini

miercuri, 19 ianuarie 2011

Sondaj de opinie

Stimati concetateni,
Iata ca a venit timpul sa va marturisesc ceva : imi place foarte mult sa concep tot felul de jocuri rebusiste, dar cand vine vorba sa actualizez clasamentele nu-mi mai place. E o treaba migaloasa si care nu-mi ofera nicio satisfactie. Ba, mai mult: de cateva ori am gresit, am nedreptatit anumite persoane sau am favorizat pe cate cineva, asa ca m-am trezit cu reprosuri si amenintari cu aruncatul in apele Marii Mediterane, pe o plaja de pe Coasta de Azur.
Din aceste cauze, m-am gandit ca ar fi interesant de aflat care-i parerea stimabililor dezlegatori de enigme rebusiste in legatura cu aceste clasamente. Asadar, va invit sa raspundeti sincer la sondajul din dreapta, eventual sa lasati si un comentariu mai amplu aici, daca este cazul. Sondajul e valabil pana duminica la pranz.
Va multumesc tuturor.

8 comentarii:

  1. E păcat să descifrezi doar pentru punctaj. Eu intru aici pentru a-mi ţine mintea în formă. Drept urmare, cu clasamente sau fără, eu tot o să fiu pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee, Geo.Desi, pentru o baie in Mediterana, merita sa risti..:))
    E mai lejer si mai distractiv sa avem "clasamentul" doar in pagina de comentarii. In clasament tau, cine intra, trebuie sa se zbata sa ajunga sus, asta daca e o fire competitiva (ca a mea)si deja acesta prezinta un angajament din start.Eu cred ca vei avea mai multi dezlegatori daca renunti la clasamente ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai putea face clasamente lunare, mai usor de actualizat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt in asentimentul tau si al lui ratza si chiar daca n-or sa mai fie clasamente, pe mine o sa ma gasesti destul de des in zona cu raspunsuri. Stii ca la mine pe blog, jocurile sunt fara clasamente. Daca e sa fac o diferentiere intre dezlegatori, o pot face si fara clasamente. De fapt, nu stiu sigur daca un clasament sau altul, arata adevarata valoare sau spiritul dezlegatorului.

    RăspundețiȘtergere
  5. hai să scriu şi eu ceva ! cred că e frumos şi cu clasamente şi fără clasamente , nu cred că se supără cineva dacă nu poate să ajungă pe cei din faţă sau , aşa cum mi s-a întâmplat , să ai treabă să nu poţi intra să dai răspunsuri ! eu o să mai las clasamentele şi ... dacă vor dispărea de pe toate blogurile pe care le urmăresc , le voi scoate şi eu ! aşadar ... vă doresc dezlegări plăcute în continuare , inspiraţie şi ... idei !

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact. Eu unul pierd clasamentele din weekend pentru că nu prea stau pe acasă. Deci, Geo, te rog să laşi răspunsurile pînă luni, ca să pot stoarce creierul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e egal. Eu sunt începătoare. Abia acum descifrez tehnicile respective. Interesul meu vizează exclusiv înţelegerea acestor tehnici şi exerciţiul intelectual.

    RăspundețiȘtergere
  8. Revin ! M-am hotărât : stop clasamente ! Azi nu am lucrat nimic rebusistic .... doar o lebădă ( o vedeţi pe blog ) . Pa-pa !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.