Pagini

luni, 24 ianuarie 2011

Rezultatele sondajului

Iata deci ca s-a incheiat sondajul pe care l-am initiat miercuri, in dorinta de a afla parerea vizitatorilor despre acele clasamente pe care le-am publicat de-a lungul timpului pe coloana din dreapta a blogului. Dupa cum se observa, 6 persoane considera ca e mai bine cu, 7 ca e mai bine fara, iar alte 6 ma lasa pe mine sa decid ce-o sa fac cu clasamentele.
Pana la urma, tot eu trebuie sa decid, asa ca o sa renunt la clasamente. Dar pentru ca stiu ca unele persoane vin si dezleaga doar ca sa obtina un link, o sa fac o lista a dezlegatorilor pe care o voi publica in locul clasamentelor. O lista ordonata alfabetic si cu link catre blogul fiecaruia (daca are).Deci, bafta in continuare la dezlegarea problemelor.

Ma bine cu clasamente. Fara ele nu mai are niciun farmec.
  6 (31%)
Mai bine fara clasamente. Sunt inutile.
  7 (36%)
Faci ce vrei, eu oricum n-o sa mai dau pe-aici.
  0 (0%)
Faci ce vrei, eu oricum vin zilnic sa rezolv problemele.
  6 (31%)

3 comentarii:

  1. Felicitari, pentru decizia luata.
    Daca ar fi fost un concurs, cu premii (simbolice, mai ales in vremurile astea de restriste), as fi inteles. Dar asa, cand lumea intra atunci cand are timp sau pentru a-si pune neuronul(ii) la contributie, nu vad utilitatea lor. Nu ma incalzeste nici faptul ca apar pe primele locuri, si nici nu m-ar deranja sa apar mai pe la coada, atata timp cat placerea este doar aia de a dezlega astfel de probleme.
    Sunt multe de spus, dar o sa ma opresc aici cu comentariul, pentru ca nu-mi doresc sa devin plictisitor. Prefer mai repede sa fiu spiritual.

    Iti doresc sa ai multe idei si sa ne ''plictisesti'' in continuare cu ale tale probleme, de toate genurile.
    Multa bafta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am fost la sondaj, dar as fi votat pentru ultima optiune :D

    Felicitari pentru scoaterea clasamentelor desi au si ele un farmec care vine tocmai din faptul ca sunt... gratis. Pe de alta parte ne convine mai mult sa nu mai irosesti timpul distribuind puncte si sa-l folosesti pentru a crea... noi enigme.

    Spor la treaba! (cat uni dintre noi se straduiesc la dezlegat)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.