Pagini

sâmbătă, 15 mai 2010

Criptograma no. 108

Este programata aparitia acestei noi criptograme. La ora la care ea va fi publicata, eu ma voi afla intr-un loc in care nu am nici macar semnal pentru telefonul mobil, deci internet ...  Mai precis, voi fi in satul meu natal din Valcea. Spun acest lucru pentru a explica de ce nu public inca raspunsurile la enigmele de vineri. Le voi publica pe toate duminica spre seara. Si acum, ca de obicei, va urez bafta la dezlegare. Aveti de gasit o expresie formata din 2 cuvinte (6,11).

5 comentarii:

  1. SIMPLA COINCIDENTA

    Maaaai, dar ai un stil de a cripta...:-)
    ma gandeam eu initial ca e ceva cu cartela, dar nu-mi ieseau literele, si apoi, cand am inceput sa vad in legaturile alea circuite de fizica pe care eu nici moarta nu mi-o mai aduc aminte, era cat pe aici s-o las balta.
    din ce in ce mai frumoase criptogramele astea!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.