Pagini

vineri, 14 mai 2010

Criptograma no 107

Daca tot am inceput cu dintr-astea frumoase, iata inca una care sa-i dea bataie de cap Giovannei :)). Pe de alta parte, tin sa-i multumesc vizitatorului din Galati (cred ca e vorba de Nasturash) care din cand in cand arde niste click-uri pe reclamele alea de la google, astfel incat am ajuns sa am in cont aproape 5 Euro. Nu va sfiiti sa-i urmati exemplul !
Revenind la criptograma, aveti de gasit o expresie din 3 cuvinte (6,2,8). Cifrele alea din paranteza reprezinta numarul de litere ale fiecaruia dintre cuvinte. O sa dau de-acum incolo si aceasta informatie, ca sa aveti posibilitatea de a va verifica.  Bafta !

6 comentarii:

  1. simplu si eficient
    ... dupa ureche, ca dupa nota muzicala as canta fals :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa recunosc ca nu sunt eu cea care iti da clickurile, dar cu cea mai mare placere o s-o fac de acum incolo.

    simplu si eficient

    sper ca asta sa fie raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
  3. regret ca trebuie sa te contrazic aici, George, dar sunetul ala nu e deloc SI, este DO!
    asa ca...nu prea e eficineta rezolvarea...

    nu fi prea crud daca interventia mea nu e oportuna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tiiiii, ai dreptate, Giovanna ! Maaaama in ce hal m-am putut insela. Scuze !!! Eu am vrut sa fie SI, dar nu mi-a iesit numaratoarea cum trebuie.
    Cred ca cei care au dezlegat criptograma s-au bazat mai ales pe restul semnelor si nu pe nota muzicala !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.