Pagini

duminică, 19 septembrie 2010

Guest criptograma de la sunflower

Si iata stimati vizitatori cum inca o persoana nou venita pe acest blog isi descopera abilitatile criptografice si ca propune o criptograma in calitate de invitat. Solutia n-o stiu nici eu, asa ca sa  nu incercati sa ma mituiti ca sa aflati ce inseamna. Bafta la dezlegare.


P.S. Revin cu o corectie : Sunflower mi-a transmis cuvantul pe care dorea sa-l criptografieze, el are 9 litere si sunt convins ca acum veti reusi sa-l gasiti. Bafta!

6 comentarii:

  1. Geo, cred ca e ceva in neregula totusi cu criptograma mea.Cuvantul era submarin.E o ciudatenie la n-ul de la sfarsit si nu as vrea sa se chinuie lumea degeaba.Scuze

    RăspundețiȘtergere
  2. A dat Laurentiu raspunsul pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari tuturor, mai putin lui Geo (lui doar multumiri) Sa te spun ce-ai facut ieri? Lasa, n-ai fost departe, tot "pe mare" se scalda si submarinul meu. :)) Sper ca tii la tavaleala si nu pui bot...Daca nu,poti sa nu postezi acest mesaj ;)
    Scorpia(veritabila)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.