Pagini

joi, 16 septembrie 2010

Anagrama no. 138

De gasit un singur cuvant. Bafta !

PAI NORMAT

8 comentarii:

  1. nu-mi iese nicicum ... care-i solutia?

    RăspundețiȘtergere
  2. PIROMÁNT, -Ă, piromanți, -te, s. m. și f. Persoană care practică piromanția. – Din it. piromante.
    Sursa: DEX '98
    Corect sau nu? Ca nu inteleg!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Green, felicitari! Cu intarziere, iti acord azi punctul. Scuze!

    RăspundețiȘtergere
  4. Green, inca odata imi cer scuze. Asa e cand incerci sa faci ceva, dar esti tot timpul intrerupt de cineva de pe mess. Nu mai reusesti sa faci nimic ca lumea. Modific imediat!

    RăspundețiȘtergere
  5. PIROMANTA
    PROTAMINA
    OPRIMANTA
    TAMPONARI

    Am sa va rog sa nu ma scoateti din clasament deoarece metoda prin care rezolv eu anagramele imi ofera un avantaj competitiv fata de ceilalti. Postez aici rezultatele pe care le obtin pentru a verifica daca coincid cu ale dvs. Daca insa preferati sa nu mai postez atunci ma opresc. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm... Asa se intampla cand dau clic fara sa recitesc cu atentie ce am scris. De fapt, intentionam sa va rog exact contrariul a ceea ce am scris mai sus, si anume, sa ma scoateti din clasament, din motivul expus... Va multumesc pentru intelegere.

    Pentru cei interesati, lucrez la o aplicatie informatica care permite rezolvarea si crearea de anagrame: http://anagrame.cocea.name

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.