Pagini

joi, 17 decembrie 2009

Scioglilingua no. 3

Observ ca au aparut cativa amatori de dezlegat scioglilingua, asa ca am conceput-o si pe a treia. Si ca sa n-o uit pana maine dimineata (asa e la batranete), m-am decis s-o postez imediat. Oricum, rezolvarile nu le voi publica decat maine seara sau sambata dimineata. Si acum, inca o enigma :

Com _ _ _ _ _  cu  com _ _ _ _ _ _ _  este com _ _ _ _ paralizat, dar com _ _ _ _ _ _ _ _ _ spera sa se  _ com _ _ _ _ _. (5 * com)


Bafta la dezlegat !

4 comentarii:

  1. Comertul cu companiile este complet paralizat, dar comerciantii spera sa se acomodeze.

    Comertul cu companiile este complet paralizat, dar competitorii spera sa se acomodeze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Comertul cu compacdisc este complet paralizat, dar compozitorii spera sa se acomodeze.

    Nu stiu daca am nimerit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fraza mea era : "Comertul cu componente este complet paralizat, dar comerciantii spera sa se acomodeze".
    Fraza lui Logatu' ar cam merge, dar Giulia mi se pare ca a cam scrantit-o. Bun, ne mai antrenam. Deocamdata nu fac clasament. Dezlegam doar ca sa ne amuzam. De ce nu? Blogul asta e pentru relaxare.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.