Pagini

joi, 17 decembrie 2009

Cateva precizari

In mod indirect, mi s-a atras atentia asupra faptului ca anagrama unui cuvant trebuie sa fie tot un cuvant existent in dictionar. M-am apucat sa caut, sa ma informez si a trebuit sa-i dau dreptate persoanei care mi-a zis treaba asta, asa ca de-acum incolo va trebui sa ma strofoc mai mult atunci cand fac o anagrama, astfel incat sa gasesc un cuvant (eventual o expresie) care sa contina aceleasi litere ca si cuvantul de la care am plecat.
Si tot cautand eu pe net informatii despre problema de mai sus, am descoperit inca un joc rebusistic. Se numeste SCIOGLILINGUA (cam greu de pronuntat). M-am decis sa va provoc si pe voi sa ne jucam de-a scioglilingua (parca ai zice "ti se limba plimba-n gura").
Deci voi scrie imediat un prim articol despre acest nou joc descoperit de mine, cu un exemplu de problema si de rezolvare, apoi vom purcede la treaba. Daca o sa va placa, vom ajunge, bineinteles si la clasamentul dezlegatorilor de scioglilingua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.