Pagini

joi, 10 februarie 2011

Am cu ce ma lauda!

Intr-o buna zi, Laurentiu mi-a trimis un fisier text continand aproape 135 de mii de cuvinte in limba romana. El il utilizeaza la incrucisari pentru integramele pe care le realizeaza in scopul publicarii in revistele la care colaboreaza. Programul folosit de el iti da si anagramele cuvintelor, dar am decis sa nu-l folosesc. N-aveam nevoie sa dezleg anagrame folosindu-ma de un program, si-apoi parca nici nu are niciun farmec sa primesti raspunsul mura-n gura.
Dar intr-o buna zi m-am decis sa imi realizez propriul program pentru a gasi anagrame si metagrame ale unui cuvant pe care-l dau eu. Zis si facut! Mai intai realizasem ceva simplu : imi gasea anagramele cuvantului si atat. Ma rog, si metagramele, daca vroiam. Dar parca nu mi se parea suficient. Asa ca azi-noapte, in orele de insomnie, m-am gandit la niste algoritmi care sa faca mai multe chestii. Pe langa anagrama simpla, am vrut sa gasesc si anagramele carora le lipsesc o litera din cuvantul sau expresia dat(a). Iar a doua chestie, cea mai misto zic eu, este aceea de a gasi anagrame din 2 cuvinte ale cuvantului/expresiei original(e). Asa ca azi n-am avut prea mult timp pentru a concepe ceva probleme, caci am lucrat la programasul meu. Iata cum arata si ce-mi da atunci cand ii cer anagrame de la Claudiu Sofrone (click pe imagine pentru a o mari).

8 comentarii:

  1. GEOCER ... FELICITĂRILE MELE ÎN MOD PUBLIC PENTRU SUPER-REUȘITA TA DE EXCEPȚIE ! NU MAI AM CUVINTE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Laurentiu, ustura....
    Ma bucur ca ai ramas fara cuvinte, dar vreau sa ne anunti cand ramai si fara propozitii, fraze sau alte unitati sintactice. O sa fim fericiti. Cel putin eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Marius, am folosit un gestionar de baze de date : Visual FoxPro

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Pentru ca ti-ai facut timp de "programas", eu am o lista lunga de programele ce mi-ar fi de folos, dar nu reusesc niciodata sa ma apuc :">

    RăspundețiȘtergere
  5. Claudiu ... nu mă ustură nimic , dacă ai crize renale , nu trebuie să te legi de alții !
    ClauDIU RETICent mai ești !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.