Pagini

miercuri, 10 februarie 2010

Anagrama no. 40

Stiti de ce dau cate 2 cuvinte si va cer sa descoperiti unul singur? Pentru ca exista pe net dictionare de anagrame. Acolo se gasesc (aproape) toate cuvintele ce se pot anagrama 1 la 1. Mi-ar fi usor sa iau un astfel de dictionar si sa aleg din el cuvintele. Dar si voua v-ar fi la fel de usor sa-l gasiti si sa rezolvati imediat problema. Deci, ne-am fura singuri caciula : nici eu n-as crea nimic, nici unii dintre dezlegatori nu si-ar pune mintea la contributie. Bafta ! Adica, sper ca ati inteles ca din cele 2 cuvinte de mai jos trebuie sa-mi gasiti unul singur !

DIRECT ALEA

6 comentarii:

  1. Pana gasesc o alta solutie ,te intreb : sigut ai scris bine? ....(au mai fost greseli de asta intreb )
    Acreditare ....

    RăspundețiȘtergere
  2. daca "l" ar fi inlocuit cu "r" solutia este ACRESITARE. dar asa nu reusesc sa gasesc nici un cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu plecasem de la DECLARATIE, dar merg si CATEDRALEI si DILACERATE.
    Mika, imi pare rau pentru tine, dar de data asta n-a fost gresita.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.