Pagini

joi, 7 ianuarie 2010

Bancuri

Prin revistele de rebus, pe langa enigmele propuse dezlegatorilor, adesea se mai strecoara si cate un banc, cate o istorioara vesela. Asa ca m-am decis si eu sa fac la fel.
*
In cursul unui proces de divort, femeia pledeaza pentru ca unicul copil rezultat din casnicie sa-i fie incredintat ei. Ea spune :
- Onorata instanta, acest copil a fost conceput in mine, acest copil a iesit din pantecele meu, acest copil trebuie sa fie al meu.
Judecatorul este si el emotionat, ii da insa cuvantul si sotului. Iar acesta zice :
- Onorata instanta, daca bag o moneda in automatul de bauturi racoritoare, doza de Coca-Cola care iese de-acolo este a mea sau a masinii?
*
Un tip merge la un restaurant impreuna cu sotia. La un moment dat, vede la masa alaturata o femeie turnandu-si bautura si band, iar privirea ii ramane pironita pe ea. Sotia observa si-l intreaba :
- O cunosti pe acea femeie?
- Da, zice el. Este fosta mea sotie. Mi s-a spus ca, de 7 ani de cand am divortat, bea intr-una.
- Doamne, raspunde nevasta, nu-mi inchipuiam ca o femeie poate sa o tina intr-o petrecere atat de mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate pentru a da posibilitatea cat mai multor persoane sa-si puna mintea la contributie si sa descifreze enigmele.